FSF 1D
le but d'apprentissage (learning goal): Nous apprenons comment mieux écouter.
le but d'apprentissage (learning goal): Nous apprenons comment mieux écouter.
- Watched Nous sommes l'hiver & talked about watching Olympic coverage in French to improve oral comprehension.
- Worked on project: Qui suis-je?
- Follow instructions on assignment sheet - requirements, steps & due dates.
- Time to work on idea sheet (chart on back of assignment sheet). Due Tues. Feb. 11.
- computer time in class Feb. 13 & 19.
- Watched DVD Le Bossu de Notre-Dame.
- Pas de devoirs pour la fin de semaine, but, if behind:
- Work on idea sheet for Qui suis-je. Due Tues. Feb. 11.
- le brouillon (draft) dû le jeudi 13 fév.
- la bonne copie (good copy) dû le 19 fév.
- organize binder with dividers and get signature on course outline if not already done.
- Watch Olympics on TV in French.
FIF 1D
le but d'apprentissage (learning goal): Nous apprenons comment mieux écouter.
- Watched Nous sommes l'hiver & talked about watching Olympic coverage in French to improve oral comprehension.
- work time: assignment "Moi-même": diagnostic/formative written composition. See handout for details. "le plan" - dû: le vendredi 7 février.
- le brouillon dû le 13 février. We are booked into the library with the computers there to work on editing that day.
- la bonne copie dû le 19 février. We are booked into the computer lab that day.
- Pas de devoirs pour la fin de semaine, but, if behind:
- Moi-même - le plan - dû le vendredi 7 février.
- le brouillon (draft) dû le jeudi 13 fév.
- la bonne copie (good copy) dû le 19 fév.
- organize binder with dividers and get signature on course outline if not already done.
- Watch Olympics on TV in French.
No comments:
Post a Comment